ang Variomaticsæt, komplet til Suzuki Zill~
Fra : EXIT

Dato : 15-07-04 21:28

Er der en venlig sjæl der kan oplyse mig om det er den samme Variomatic sæt
for alle disse modeller ?
Det siger de hos T.Hansen men jeg kan ikke få en address til at passe
Selve glide røret er ca. 1/2 cm kortere en på den originale og så kan remmen
ikke være der.
Hvad gør man så.
Og jeg kan ikke bruge den gamle for den er tykkere end den nye Ca. 2 mm
Den det drejer sig om er Variomaticsæt, komplet Varenr.: 64101215000
Hos http://www.thansen.dk/product.asp?c=277143021&n=948730469&pn=378332621

Den det drejer sig om er Variomaticsæt, komplet Varenr.: 64251215000

http://www.thansen.dk/product.asp?c=277143021&n=948451092&pn=378798941
Men de siger at de er ens.....!

Hjælp!!

Fra : EXIT

Dato : 15-07-04 21:31

glemte lige min er en Suzuki Zillion

Fra : Allan T. Hansen

Dato : 16-07-04 11:40

Jeg har også en Zillion og den passer ikke variomatic sammen med
AP50/Address. Men den passer fra en Katana.
Mvh Allan

Fra : EXIT

Dato : 16-07-04 13:21

Mange tak for hurtig svar
Så kan T.hansen få den .

Fra : Brian A.

Dato : 16-07-04 20:26

"EXIT" <tityve@herogder.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tak for hurtig svar
> Så kan T.hansen få den .

Du render måske ind i lignende problemer senere, dertil vil jeg anbefale
www.lr-agentur.dk - der ser du meget nemt hvilke modeller der deler
reservedele.

Fra : EXIT

Dato : 16-07-04 21:15