Q:T-rex og ruller
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 15-07-04 07:41

Hej . Jeg har en T-rex som er nogle år gammel. Ruller er aldrig skiftet. Den
kører fint - er nu begyndt når jeg kører om hjørner -så går den ikke op i
omdrejninger. Dvs. så kan jeg køre med lave omdrejninger i lang tid. Er der
lidt modvind så er der ikke noget skub i den.Er det nye ruller. Skal jeg
bare skifte til standdard vægt - ( hvad er standard på en PGO t-rex ) eller
skal jeg have lettere eller tungere ruller i.

Niels

Fra : RpR

Dato : 15-07-04 08:10

> [...]
eller
> skal jeg have lettere eller tungere ruller i.

Det er helt sikkert rullerne. Std. vægt er sikkert noget i området af 5 -
6gr.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine