lys på scooter 45
Fra : GOnZo

Dato : 13-07-04 22:48

Hej NG
jeg er kommer lidt i tvivl håber at i kan hjælpe, skal en scooter 45 have
lyset tændt om dagen, ligesom biler skal ?, en cykel og knallert 30 behøver
det jo ikke .

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

Fra : Peter

Dato : 13-07-04 22:46

"GOnZo" <ernbro"slet_remove"@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> lyset tændt om dagen, ligesom biler skal ?, en cykel og knallert 30

Et umiddelbart gæt er at der ses på om det er et registreringspligtigt
motorkøretoj eller ej. og i den forbindelse ville jeg mene at kørelys er et
krav?

Men det er blot et gæt.

Fra : Hekto

Dato : 13-07-04 23:53

GOnZo wrote:

> [...]
> lyset tændt om dagen, ligesom biler skal ?, en cykel og knallert 30 behøver

Ja, og det er knald i låget at slukke det!
(Også knald i låget på en 30'er!)

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Mythos

Dato : 14-07-04 00:00

> [...]
have
> lyset tændt om dagen, ligesom biler skal ?, en cykel og knallert 30

Jeg er blevet stoppet af en mc-betjent der fortalte mig at jeg ikke havde
nok lys i det korte lys, så jeg måtte tænde for det lange. Det er dog
anderledes nu, for jeg har fået en bedre parabol og pære i, så nu lyser den
"rigtigt"

Kim Larsen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 14-07-04 19:08

Hejsa

Du skal have lys på, også knallert 30.

Se følgende link
http://www.dr.dk/p4/programmer/trafik/index.asp?function=sporg&action=vis&id=528

mvh
Thomas

Fra : GOnZo

Dato : 17-07-04 20:00

Tak for svarene
jeg var ikke klar over at en 30'er også skullle brug kørelys