Et spørgsmål!
Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 11-07-04 15:36

hmm tænker på at købe en cpi popcorn, men ville gerne lige høre nogle
plusser og minusser! den er brugt og har kørt 1200 km og er fra 03!

hvad må jeg give for sådan en? og er det en ok knallert til en fyr på 16?

mvh Elvis!

Fra : \\_TNT_/

Dato : 11-07-04 19:00

> plusser og minusser! den er brugt og har kørt 1200 km og er fra 03!
>
> hvad må jeg give for sådan en? og er det en ok knallert til en fyr på 16?

CPI og PGO er de to værste skodmærker du kan købe.. så hvis den skal tunes
ville jeg hellere ofre det mer og få en ordentlig kværn.

Dennis Christensen

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 11-07-04 19:05

leder efter begrundede kommentarer, har du selv erfaringer med de to mæsker
og hvad er der "galt" med dem?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 11-07-04 21:51

"Morten feat. Elvis" <morian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> leder efter begrundede kommentarer, har du selv erfaringer med de to
mæsker
> og hvad er der "galt" med dem?

Det er der galt med dem, er at de er bygget af komponenter der ligge noget
under
den standart som bliver brugt på de europæiske scootere. Det er så træls at
rode
med begge mærker, da men hele tiden bliver skuffet over hvor ringen
kvaliteten er
og hvor dumt det de er designer. Men hvis man ikke har prøvet andet så
mærker
man det vil ikke

Hilsen Mikkel

Fra : \\_TNT_/

Dato : 12-07-04 00:11

> Men hvis man ikke har prøvet andet så
> mærker man det vil ikke

Hvis han bare skal køre de der 30km/t og får vedligeholdt den regelmæssigt
så går den måske lige.

Men alt andet end en jeg ville foreslå nogen at købe, da de som du os nævner
er bygget af alt andet end kvali dele

Dennis Christensen