Ã…rlig udgift
Fra : Soren Kuula

Dato : 10-07-04 11:52

Hejsa,

Hvad koster det i mindste årlige udgifter at have en registrereret
knallert ?

Ansvarsforsikring er ca. 700 kr og opefter kan jeg se. Hvad er der af
afgifter ?

Jeg er slet ikke interesseret i at køre på en, men jeg er ved at kigge
på en veteranbil, og for at få den forsikret billigt er det et krav at
man har (forsikret) et andet køretøj. Det ser faktisk ud til at jeg kan
spare penge ved at købe et vrag af en EU knallert, grave den ned, og
holde den proforma ... hm.

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-04 13:24

Soren Kuula skrev:

> Hvad koster det i mindste årlige udgifter at have en registrereret
> knallert ?
>
> Ansvarsforsikring er ca. 700 kr og opefter kan jeg se. Hvad er der af
> afgifter ?

Ingen afgifter. Kun forsikringen på 900,- (700 er vist fra gammel tid med
mindre man er RIGTIG god til at tale for sin syge Moster når der
forhandles priser).

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : KlausB

Dato : 10-07-04 16:38

Tja
Jeg gir

650
Tjeneste mændenes

Klaus

Fra : Soren Kuula

Dato : 10-07-04 16:59

KlausB wrote:
> Tja
> Jeg gir
>
> 650
> Tjeneste mændenes

Hvis jeg var tjenestemand nok til at blive kunde der, havde jeg såmænd
forsikret bilen direkte hos dem. Men det er jeg ikke.

Så vidt jeg forstod, kunne det også bruges at ens far er medlem af denne
her tjenestemandsfagforening ? Min far er faktisk pensioneret
tjenesteman, men han skal vel være medlem ?

MVH
Søren

Fra : KlausB

Dato : 10-07-04 18:37

Jeps

Jeg er 17 år
Det er igennem min far

Klaus

Fra : Brian A.

Dato : 10-07-04 20:53

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps
>
> Jeg er 17 år
> Det er igennem min far

Jamen så er det vel heller ikke en 45'er du har?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-07-04 22:51

> Ingen afgifter. Kun forsikringen på 900,- (700 er vist fra gammel tid med
> mindre man er RIGTIG god til at tale for sin syge Moster når der
> forhandles priser).

722 kr. (dog 30 km/t, ved ikke med registreret) hos Topdanmark... og jeg er
ikke tjenestemand, har den til at stå i min fars navn eller har andre
forsikringer hos dem

--
Michael
Find badebolden på http://vindenand.dk og vind

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-07-04 15:38

Michael Kjærsgård skrev:

> 722 kr. (dog 30 km/t, ved ikke med registreret) hos Topdanmark... og jeg
> er ikke tjenestemand, har den til at stå i min fars navn eller har andre
> forsikringer hos dem

Jeg skal ikke kunne sige om en 30'er koster det samme men jeg har ringet
rundt til _alle_ stort set og de tager mellem 800-950,- for en ansvar på
en 45'er i 6000 Kolding.

Med i den pris er at jeg samler hus, indbo, ulykke osv. sammen med den.

Postnummer spiller nok en rolle - Kolding er ikke just kendt for sin lave
kriminalitetsrate...