Speedfight2 forlygte på en Speedfight1?
Fra : Peter

Dato : 09-07-04 10:53

Jeg er lidt ked af lyset på min speedfight1, og tænkte om ikke lyset på
efterfølgeren var bedre?

Så vidt jeg kan se på http://www.mypeugeotscooter.com/media/103452.pdf så er
det nemt at gøre.

Er der nogen der har prøvet?

Er det nemt?

Hvad koster en ny front med lys?

Er en LC front på en AC et problem?

Peter!

Fra : Hekto

Dato : 09-07-04 11:07

Peter wrote:

> Jeg er lidt ked af lyset på min speedfight1, og tænkte om ikke lyset på
> [...]
Nej, den passer ikke. SF2-lygten er mere 'spids' i de øverste hjørner,
så du skal have en ny front også.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Peter

Dato : 09-07-04 11:11

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Nej, den passer ikke. SF2-lygten er mere 'spids' i de øverste hjørner,
> så du skal have en ny front også.

Det var jeg klar over. pdf'en viser både lygteinsats og plastfront, men en
forhandler sagde at det kunne man ikke (virkede ikke som om han havde
undersøgt det).
Derfor synes jeg det er spændende at læse på deres side at man burde kunne?

Peter!

Fra : Hekto

Dato : 09-07-04 11:50

Peter wrote:

> [...]
> undersøgt det).
> Derfor synes jeg det er spændende at læse på deres side at man burde kunne?

Så vidt jeg læser det, står der heller ikke at du kan sætte en SF2 på en
SF1!

Fra : Peter

Dato : 11-07-04 11:42

> Så vidt jeg læser det, står der heller ikke at du kan sætte en SF2 på en
> SF1!
>
> --
> /Hekto

Nej ikke i selve pdf'en, men på
http://www.mypeugeotscooter.com/downloads.php?page=101277&v=1 hedder selve
linket:
"Fitting SF2 50cc front panel onto SF1 50cc without side lights"

Er der slet ingen der har prøvet dette tidligere?

Peter

Fra : Hekto

Dato : 11-07-04 12:02

Peter wrote:

> [...]
> "Fitting SF2 50cc front panel onto SF1 50cc without side lights"
>
> Er der slet ingen der har prøvet dette tidligere?

Det er også hele fronten, ikke kun lygteindsatsen!

Fra : Peter

Dato : 11-07-04 12:13

> Det er også hele fronten, ikke kun lygteindsatsen!
I know, det var også det jeg skrev i den du svarede på før

<Clip>
> [...]

undersøgt det).
Derfor synes jeg det er spændende at læse på deres side at man burde kunne?

</Clip>

Er der nogen der har prøvet at udskifte front og lygteinsats fra en SF1 til
SF2?

Peter!