skifte forlygte pære på aprilla rally
Fra : Georg

Dato : 07-07-04 18:01

Hej.

Opdagede at den ene af mine forlygtepærer ikke lyste. Nu vil jeg så skifte
den, men først skal jeg jo ha den gamle pære ud, for at kunne købe en
tilsvarende. Når jeg har skruet det forreste "skjold" af, kan jeg ikke komme
længere. Nogen der "step by step" kan forklare hvordan jeg af og påmonterer
en pære på en Rally?

Georg

Fra : Mythos

Dato : 07-07-04 23:20

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
komme
> længere. Nogen der "step by step" kan forklare hvordan jeg af og

Du skal ikke have det forreste skjold af, men det der vender ind mod dine
ben når du sidder på den, så kan du vippe parabolen ud til siden og fange
pæren der, men tro mig, det er noget af et pillearbejde, for du må jo ikke
røre glasset på pæren.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-04 23:24

On Thu, 08 Jul 2004 00:20:09 +0200, Mythos wrote:

> [...]
> ben når du sidder på den, så kan du vippe parabolen ud til siden og
> fange pæren der, men tro mig, det er noget af et pillearbejde, for du må

Er det ikke bare en alm. glødepære? I så fald rør du bare.. det er
halogen du ikke må berøre

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mythos

Dato : 08-07-04 05:57

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare en alm. glødepære? I så fald rør du bare.. det er
> halogen du ikke må berøre
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

Nå ja, det er også rigtigt, jeg havde lige glemt, men jeg har ikke "gløde
lampe" i min, jeg har fået den byttet ud men en der kan lyse, og den må man
ikke røre.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-07-04 10:26

On Thu, 08 Jul 2004 06:57:25 +0200, Mythos wrote:

> Nå ja, det er også rigtigt, jeg havde lige glemt, men jeg har ikke
> "gløde lampe" i min, jeg har fået den byttet ud men en der kan lyse, og
> den må man ikke røre.

Ja lys kan man aldrig få for meget af på en EU-fætter.

Jeg går også og pusler lidt med lidt ekstra på min SF2.

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-07-04 08:22

> On Thu, 08 Jul 2004 06:57:25 +0200, Mythos wrote:
>
> Jeg går også og pusler lidt med lidt ekstra på min SF2.
Så se her:
http://www.mypeugeotscooter.com/downloads.php?page=101277&v=1

Fra : Peter

Dato : 14-07-04 08:48

> Så se her:
> http://www.mypeugeotscooter.com/downloads.php?page=101277&v=1

Jeg leder også efter mere lys på SF'en, men finder ikke noget der (ud over
SF2 front på SF1).