Lygter til Peugeot Speedfight
Fra : K.H.

Dato : 07-07-04 13:34

Postet i dk.binear ligger 2 billeder af min Speedfight, hvorpå mit spørgsmål
går:

Er det meningen, at der skal tilsluttes lygter eller dioder på de tomme
pladser ?? Jeg har haft det skilt ad, og glasset er hermetisk lukket bag
plastic, og jeg vil naturlig ikke pille ved det, hvis der ikke kan monteres
noget. Aner ikke om det er lavet for pyntens skyld

Jeg kunne godt tænke mig at montere nogle kraftige blå højeffekts-dioder
eller lignende "Zenon-pærer" for lookets skyld !! Er der nogen, der har
erfaringer med lignende projekt eller hjemmesider de kan henvise til ??

mvh
Kenneth

Fra : CKC

Dato : 07-07-04 19:24

Hej K.H

De lamper du henviser er til positionlamper på 100 ccm modelen. Jeg har selv
en speedfight 2 LC fra 2000 jeg har boret et hul i hver lampe som passer til
en fatning, vupti så har jeg også positionlys. Du kan også bare bore huller
der passer til dioder.

Jeg vedlægger lige et link, som er guld værd for peugeot ejere. Alle
værkstedsbøger i pdf format er at finde på denne side som er den amerikanske
importør, men scooteren er jo den samme.

http://www.mypeugeotscooter.com/tree.php?page=101188&v=1

M.V.H

C. Christoffersen

Fra : Peter

Dato : 09-07-04 10:42

"CKC" <1207@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> værkstedsbøger i pdf format er at finde på denne side som er den
amerikanske
> importør, men scooteren er jo den samme.

Gold it is.

Har downloadet hele striben til min Speedfight
Takker for tippet

Peter!

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-07-04 08:21

Her er ligenøjagtig bekrevet hvordan man gør!
http://www.mypeugeotscooter.com/downloads.php?page=101277&v=1