Nogen som har erfaring med www.scooter-sho~
Fra : Henning Lund

Dato : 06-07-04 16:29

Sære mennesker, der svares ikke engang på mail, Jeg har skrevet 3 gange
uden de gider svare, er det generelt for dette firma?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 06-07-04 20:15

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Sære mennesker, der svares ikke engang på mail, Jeg har skrevet 3 gange
> uden de gider svare, er det generelt for dette firma?

Jeg har samme erfaring. Der er heldigvis andre forhandlere i verden.

/Caspersen

Fra : K

Dato : 06-07-04 20:18

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har samme erfaring. Der er heldigvis andre forhandlere i verden.

utroligt ....jeg har lige nøjagtig den modsatte opfattelse, nu har jeg
mailet med dem mange gange og de svarer næsten med det samme og har været
hurtige med varene ! nå men måske har jeg bare været heldig

Fra : Henning Lund

Dato : 06-07-04 20:53

C. Caspersen skrev:

> Jeg har samme erfaring. Der er heldigvis andre forhandlere i verden.

Sådan kan man sq da ikke drive forretning.

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 07-07-04 15:38

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in news:40eb05ca$0$208
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Sådan kan man sq da ikke drive forretning.

Jeg har også købt ved scootershoppen. ingen problemer, 2 dages levering,
og svar på under 24 timer på en e-mail. Godt nok til mig.

Mon ikke de har sommerferieproblemer ligesom enhver anden butik for
tiden???

/Bent