software til have planlægning
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-08-04 10:02

Hej, NG

findes der noget sofware man kan bruge til at anlægge/omlægge sin have. Jeg
forestiller mig et program hvor man kan tegne sin have op, og så elllers
sidde og lege med forskellige bede og planter og se hvordan det færdige
resultat bliver.

Det bedste ville selvf. være hvis der findes et gratis program, men jeg er
somænd også villig til at investere i et købeprogram

Peter

Fra : Mark Schiller

Dato : 17-08-04 20:40

Mon, 9 Aug 2004 11:01:48 +0200, berigede "Peter K. Nielsen"
<peter.n@jubiiposten.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Det bedste ville selvf. være hvis der findes et gratis program, men jeg er
>somænd også villig til at investere i et købeprogram

Der findes mange gratisprogrammer, som du kan finde f.eks. via google
- buyware: se f.eks. http://www.gartneriet.dk/artikler/artikel/2/

/Mark

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-08-04 21:53

"Mark Schiller" <ms@definitivt.invalid> wrote in message
> [...]
> <peter.n@jubiiposten.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> Der findes mange gratisprogrammer, som du kan finde f.eks. via google

hvad bruger du som søge ord??

Peter

Fra : Mark Schiller

Dato : 18-08-04 12:47

Tue, 17 Aug 2004 22:53:07 +0200, berigede "Peter K. Nielsen"
<peter.n@jubiiposten.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>hvad bruger du som søge ord??

Klik her:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=garden+design+programme+free&meta=

Der er givetvis bedre søgninger end ovenstående - men det var hvad jeg
lige havde

/Mark

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 18-08-04 13:11

On Wed, 18 Aug 2004 13:46:37 +0200, Mark Schiller
> [...]

>Der er givetvis bedre søgninger end ovenstående - men det var hvad jeg

Hvis man skifter "programme" (tysk?) ud med "software" får man mere
præcise hits.
"Garden design" kan evt. varieres med "garden plan" eller "garden
planning"
En stor del af den gode software er ikke gratis ("free"), men findes i
prøveversioner ("trial") - det er også et forsøg værd at variere det
ord.

KS

Fra : Mark Schiller

Dato : 18-08-04 15:18

Wed, 18 Aug 2004 14:10:32 +0200, berigede kelds99@yahoo.dk
dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvis man skifter "programme" (tysk?) ud med "software" får man mere
>præcise hits.

Tysk? Nej, træt

/Mark