forslag til hårdfør hæk?
Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 08-08-04 21:05

Hejsa

Vi mangler nogle input til en meget hårdfør og tæt hæk. Hækken skal plantes
lige op ad nogle gamle næsten døde elmetræet (gammel hæk).

/Claus

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-08-04 21:23

On Sun, 8 Aug 2004 22:04:32 +0200, "Claus & Lene, Ålborg"
<ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote:

>Vi mangler nogle input til en meget hårdfør og tæt hæk. Hækken skal plantes
>lige op ad nogle gamle næsten døde elmetræet (gammel hæk).

Liguster eller naur er begge velegnede vil jeg skyde på. Tjørn sikkert
også, men den er "ond"

Men helt præcist hvordan "hårdfør"? Er der meget vind, meget tørke,
meget skygge, meget noget helt andet?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 08-08-04 21:38

Mads Lie Jensen wrote:

> Liguster eller naur er begge velegnede vil jeg skyde på. Tjørn sikkert
> også, men den er "ond"
>
> Men helt præcist hvordan "hårdfør"? Er der meget vind, meget tørke,
> meget skygge, meget noget helt andet?

Den skal bare kunne holde i mange år, være meget tæt og ikke være altfor
følsom over for ukrudt, da naboen har en natur grund.

/Claus

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 08-08-04 21:50

Claus & Lene, Ålborg wrote:
?

> Den skal bare kunne holde i mange år, være meget tæt og ikke være altfor
> følsom over for ukrudt, da naboen har en natur grund.

Bambus!!!!

Venlig hilsen
Aksel

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-08-04 21:52

"Claus & Lene, Ålborg" wrote

> Den skal bare kunne holde i mange år, være meget tæt og ikke være
altfor
> følsom over for ukrudt, da naboen har en natur grund.

Bambus?
Vi har en naurhæk, den er ikke specielt tæt efter at den er klippet ind

Ellers er der altid et plankeværk, det er da tæt og robust?

- Peter