Køb af pladevibrator - kan det betale sig?
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 31-07-04 21:20

Hej alle

Min nabo og jeg overvejer at købe en pladevibrator. Den koster omkring kr. 4500
brugt (dagsleje omkring kr. 250,-). Det er tanken at vi vil bruge den i et par
måneder, så sælge den. Vi er begge to ret langsomme, så vi regner med at det
ville blive ret dyrt at leje sådan et dyr (over flere dage) - vi har begge
flere områder med fliser der skal lægges, han vel omkring 150 kvm, jeg vel en
90 kvm.

Er der nogen der har nogen ideer om hvor meget sådan een taber i værdi? Kan det
betale sig?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
ATA100 is another testimony to the fact that pigs can be made to fly given

Fra : Ole Jensen

Dato : 01-08-04 10:13

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@challenge.dk> wrote:

> [...]
> kvm, jeg vel en 90 kvm.
>
> Er der nogen der har nogen ideer om hvor meget sådan een taber i værdi?

Så kunne I måske leje den ud selv, for måske 100 kr. om dagen - det
ville da blive en god forretning. Måske kunne jeg selv være
interesseret.

-- mvh Ole-J Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 02-08-04 17:10

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> [...]
> 90 kvm.
>
> Er der nogen der har nogen ideer om hvor meget sådan een taber i værdi? Kan det

Hvis I køber den brugt, kan den vel ikke tabe så meget i værdi på et par
måneder.

--
Niels