Platbor
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 31-07-04 06:34

Jeg er på udkig efter et nyt platbor, men tilsyneladende fører ingen
forretninger sådan et. Er det gået helt af mode at bruge platbor, og
hvor kan jeg købe et i Bahco-kvalitet?

MVH Peter Jacobsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 31-07-04 07:21

Peter Jacobsen skrev:

> Jeg er på udkig efter et nyt platbor, men tilsyneladende fører ingen
> forretninger sådan et. Er det gået helt af mode at bruge platbor, og
> hvor kan jeg købe et i Bahco-kvalitet?

Jeg håber sandelig ikke, platboret er gået helt af mode. Bruger det
selv både på job og privat. Nej, sådan et kan man ikke undvære!

Søgte i katalogerne hos Beslaco og Carl-F og kan se, de fører et i
fabrikat Baumann:

http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.91/911504.HTM

Jeg foretrækker selv Bacho når der skal købes værktøj. Men mon ikke
Baumanns platbor kan klare opgaven også? Og hvor kan sådan et så
købes? Tror en ordentlig trælasts håndværkerafd. har - eller kan
skaffe ...

--
Venlig hilsen
Svend Erik