Yderst farlig plante
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-07-04 23:10

Jeg har netop hørt at der er udstillet en meget farlig plante i Botanisk
Have. Opholder man sig under den i blot nogle få minutter, dør man rent
faktisk!!! Har i også kendskab til dette, og er det virkeligt rigtigt?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jasper Norman

Dato : 30-07-04 00:22

Er det et gammelt egetræ der er ved at falde sammen? Det kunne jo tænkes at
sandsynligheden, for at få en kæmpegren i hovedet er stor?

/Jasper

Fra : mansen

Dato : 30-07-04 18:14

Ja det er virkeligt rigtigt
det er en åkande og hvis du står under den i et stykke tid så
dør du helt sikkert-

------------
newsfOc.6685$FN4.5612@news.get2net.dk...

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 30-07-04 00:28

Preben Riis Sørensen wrote:
> Jeg har netop hørt at der er udstillet en meget farlig plante i Botanisk
> Have. Opholder man sig under den i blot nogle få minutter, dør man rent
> faktisk!!! Har i også kendskab til dette, og er det virkeligt rigtigt?

Preben altså! Det er hverken 1. april eller noget...
Men det er rigtigt, at de har åkander

Den vittighed er så gammel, at min mor kan fortælle den.

--
Steen Suder

Fra : Mads

Dato : 30-07-04 09:50

On Fri, 30 Jul 2004 01:27:54 +0200, "Steen Suder, privat"
<sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

>Preben altså! Det er hverken 1. april eller noget...
>Men det er rigtigt, at de har åkander

Så kan man da bare tage en snorkel med.
Så er opholdet under planten helt uskadeligt.

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 30-07-04 10:04

Preben Riis Sørensen wrote:
> [...]
> Have. Opholder man sig under den i blot nogle få minutter, dør man rent
> faktisk!!! Har i også kendskab til dette, og er det virkeligt rigtigt?

Jo, det er rigtigt nok!
Jeg talte forleden med en, der havde prøvet det.
Vh
Aksel

Fra : Nielsen

Dato : 30-07-04 11:33

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> Jeg har netop hørt at der er udstillet en meget farlig plante i Botanisk
> Have. Opholder man sig under den i blot nogle få minutter, dør man rent
> faktisk!!! Har i også kendskab til dette, og er det virkeligt rigtigt?

Selvfølgelig er det rigtigt - man dør "rent faktisk". Spørgsmålet er blot
hvornår (måske går der endnu 50 år

Lisbeth

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-07-04 11:49

"Nielsen" <ingenmail@invalid.dut> wrote in message

> Selvfølgelig er det rigtigt - man dør "rent faktisk". Spørgsmålet er blot
> hvornår (måske går der endnu 50 år

5 min er nok.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Calle.

Dato : 30-07-04 13:29

Christian B. Andresen wrote:
> "Nielsen" <ingenmail@invalid.dut> wrote in message

> 5 min er nok.

Ja, den er god nok, den hedder Åkanden

--
Calle.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-07-04 14:13

Jamen i gad jo heller ikke grine 1.april, eller?.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen