Biobrændsel - forhandler i nærheden af Ran~
Fra : Jacob

Dato : 29-07-04 14:15

Hej NG

Jeg har et stokerfyr og får normalt korn fra min lokale landmand, men nu
venter vi jo lige på at noget nyt skal blive høstet, så jeg løber nok tør om
en 14 dages tid.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve noget andet end korn - fx.
olikagemix, nøddeskaller eller andet eksotisk. Men den eneste jeg kan finde
på nettet som forhandler noget sådant er Hjaltelin i Kolding og så langt
gider jeg ikke køre. Kan selvfølgelig bare bestille 6 tons, men vil gerne
lige prøve det først.

Kender I en radius 30 km fra Randers?

Jacob

Fra : H.S.

Dato : 29-07-04 14:46

"Jacob" <madFJERNsen.jacobFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> venter vi jo lige på at noget nyt skal blive høstet, så jeg løber nok tør

Prøv LH Foder
86464699

De ligger i 8860 Ulstrup, på Terp Skovvej 7