tilslutningsbidrag vedr. el-installation
Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 28-07-04 19:46

Jeg er ved at lave en carport med et isoleret værksted.
I dette rum skal der naturligvis være strøm. Dvs. at der sikkert skal laves
en ny gruppe ved måleren.

Skal jeg betale tilslutningsbidrag til el-selvskabet for sådan een ?

Med venlig hilsen

Vilhelm Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 19:56

> Skal jeg betale tilslutningsbidrag til el-selvskabet for sådan een ?

Nej, kun hvis du skal have udvidet dit leveringsomfang, og det skal du ikke
for at få en ny gruppe.

MVH

Bo

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 28-07-04 20:02

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, kun hvis du skal have udvidet dit leveringsomfang, og det skal du
ikke
> for at få en ny gruppe.

ok - tak for dit hurtigt svar.

Jeg blev lige helt svedig i hænderne, da jeg læste en hjemside, hvor der
stod noget med 525 kr. pr. Amp. i til slutningsbidrag... Men det gælder
altså kun som du skriver... Ellers var det blevet rigtigt dyrt (40 Amp *
525 kr. = 21.000 kr.)

Hilsen Vilhelm