lampebutik i århus???
Fra : Filip

Dato : 28-07-04 12:25

Hej

Jeg søger en lampebutik i århus, men kan ikke finde nogen. Kan nogen hjælpe
mig???
Det er mest køkkenlamper jeg mangler. Silvan har nemlig ikke særlig stort
udvalg.

Filip

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-07-04 12:49

"Filip" <filipravn@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> mig???
> Det er mest køkkenlamper jeg mangler. Silvan har nemlig ikke særlig stort

Jeg mener der ligger en på hjørnet af Seedorfsstræde og Rådhuspladsen.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Johnt

Dato : 28-07-04 14:32

> hjælpe

Brabrand
Lysmesteren

City Vest
8220 Brabrand
Tlf: 86 25 32 99
Fax: 86 25 43 99
www.vinkler-el.dk

Åbningstider:
Mandag til torsdag 10.00 til 18.00
Fredag 10.00 til 19.00
Lørdag09.30 til 15.00

Fra : Calle.

Dato : 28-07-04 14:22

Filip wrote:
> [...]
> hjælpe mig???
> Det er mest køkkenlamper jeg mangler. Silvan har nemlig ikke særlig

Hvad med Ikea

--
Calle.

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-07-04 19:21

Filip wrote:
> [...]
> mig???
> Det er mest køkkenlamper jeg mangler. Silvan har nemlig ikke særlig stort

Der ligger også en på stjernepladsen (randersvej)

Fra : Torbenth

Dato : 28-07-04 23:39

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger en lampebutik i århus, men kan ikke finde nogen. Kan nogen
hjælpe
> mig???

Domo Viby

Mvh.
Torben

Fra : Nette

Dato : 29-07-04 07:52

"Filip" skrev

> Jeg søger en lampebutik i århus, men kan ikke finde nogen. Kan nogen
hjælpe
> mig???

Vesterbro torv i Århus
Skanderborgvej, ligeover for hvor Nelleman og Thomsen lå
H.J. Plads
Silvan
Ikea
Domo