Hvad dækker røg og mad-os ?
Fra : Sauer

Dato : 25-07-04 11:10

Hey

Vi skal til at male vores køkken
Farven var hvid en gang.. men det var den gang..
Mados og rygning har skabt en lækker gul farve.

Spørgsmålet går på : Hvad skal male med ?
Har hørt at en grunder eller en uv-blokker er sagen, hvad er bedst ?

På forhånd tak,

Peter og Christine,

Fra : Erik Olsen

Dato : 25-07-04 12:06

Sauer wrote:

> [...]
>
> Spørgsmålet går på : Hvad skal male med ?
> Har hørt at en grunder eller en uv-blokker er sagen, hvad er bedst ?

Start med en grundig afvaskning med grundrengøringsmiddel og vand.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-07-04 13:21

Sauer wrote:
> [...]
>
> Spørgsmålet går på : Hvad skal male med ?
> Har hørt at en grunder eller en uv-blokker er sagen, hvad er bedst ?

Jeg ville /fjerne/ problemet med en grundig afvaskning i grundrens, i
stedet for at /dække/ det.

--
Steen Suder

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 25-07-04 15:13

"Sauer" <peter@sauer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmålet går på : Hvad skal male med ?
> Har hørt at en grunder eller en uv-blokker er sagen, hvad er bedst ?

Prøv grundrens, sandblæsning eller afhøvling først afhængig af problemets
størrelse.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-07-04 17:03

Hans Ole Kjeldsen skrev:

> Prøv grundrens, sandblæsning eller afhøvling først afhængig af
> problemets størrelse.

Sandblæs for at fjerne nikotin?

Så kan man sq lære ikke at ryge! LOL

--