fjerne kalk fra potter og underkop
Fra : Duks

Dato : 21-07-04 20:09

jeg har nogle lidt grimme potteskjuler som trænger til en finfudsning.Nogle
som kan hjælpe mig med og få dem rene igen

--
Fjern dyre navn :)

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 21-07-04 20:33

Læg dem i en spand vand med en passende slat eddikesyre i - alt efter
kalk/skidtangrebets omfang. Gør det udenfor.

Fra : Morten DH

Dato : 21-07-04 22:55

"Duks" <svale@tigerget2net.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har nogle lidt grimme potteskjuler som trænger til en
finfudsning.Nogle
> som kan hjælpe mig med og få dem rene igen

Der har lige været en lille tråd i dk.forbruger hvor det hævdes at Coca Cola
skulle være fortrinligt til formålet - har dog ikke selv prøvet det endnu

Fra : Dorthe

Dato : 23-07-04 13:22

Ganske almindelig Minus-kalk ufortyndet, burde kunne gøre det

/Dorthe