AEG L76560 Update
Fra : Morten

Dato : 20-07-04 09:55

Hejsa,

Jeg har en vaskemaskine AEG L76560 "Update".. hvad betyder dette "update"?
Umiddelbart vil jeg mene, at maskinens elektroniske programmer kan opdateres
til nyere, bedre versioner, men jeg kan ikke finde nogle informationer
omkring det.

Er der nogle kloge hoveder der kan svare på hvad "update" indebærer?

/Morten

Fra : Martin

Dato : 20-07-04 10:23

"Morten" <hoopsnake@gawab.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring det.
>
> Er der nogle kloge hoveder der kan svare på hvad "update" indebærer?

Du har ganske ret - "update" indebærer, at maskinens software kan opdateres.
Da jeg spurgte AEG om det, fik jeg at vide, at det kun var noget en
servicemontør kunne gøre, og at det normalt kun blev gjort hvis der blev
konstateret fejl i den eksisterende software.

Da vores maskine ifølge fruen i huset fungerer upåklageligt, har jeg ikke
brugt mere tid på det, selvom det jo kunne være fristende at undersøge om
der var kommet en opdatering, som kunne stryge og lægge tøj sammen

/Martin

Fra : Torben R

Dato : 20-07-04 15:43

> [...]
> servicemontør kunne gøre, og at det normalt kun blev gjort hvis der blev
> konstateret fejl i den eksisterende software.

Vi har også nævnte maskine, og sælgeren info (dengang) at det var muligt
at læse et
nyt vaskeprogram ind i maskinen, hvis og når der kom nye
revolutionerende vaskemidler
eller lignende på markedet. Og sælger info også at det var noget en
montør skal gøre.

--
Torben R