Opvaskemaskine med ekstra skyl (minimum re~
Fra : Mads

Dato : 15-07-04 21:28

Er der nogle der ved hvorvidt følgende eksisterer:
Opvaskemaskine der efterlader minimum rest af kemikalier på tallerkner mv.
efter vask?
Hvilke mærker skal man kigge efter?

mvh
Mads

Fra : Lars

Dato : 16-07-04 08:05

Hej Mads,

"Mads" <m@ds> wrote in message

> Er der nogle der ved hvorvidt følgende eksisterer:
> Opvaskemaskine der efterlader minimum rest af kemikalier på tallerkner mv.
> efter vask?

Er der da normalt mange kemikalierester efter vask?

** Lars

Fra : Mads

Dato : 16-07-04 11:46

> Er der da normalt mange kemikalierester efter vask?

Det regner jeg da ikke med,
men, uden jeg umiddelbart vil redegøre videre hvorfor,
har en stor interesse i at være sikker på det er minimeret til minimum.

Mærker eller links mv. vil jeg være glad for!

mvh
Mads

Fra : Lars

Dato : 17-07-04 17:44

Hej Mads,

"Mads" <m@ds> wrote in message

> Det regner jeg da ikke med,
> men, uden jeg umiddelbart vil redegøre videre hvorfor,
> har en stor interesse i at være sikker på det er minimeret til minimum.
> Mærker eller links mv. vil jeg være glad for!

OKay - jeg kan desværre ikke hjælpe, men var blot nysgerrig om årsagen til
at du spurgte var - at der "normalt" var et problem med at de ikke skyllede
det af.

Måske er årsagen til at der ikke findes maskiner der skyller specielt godt
måske netop, at det ikke er et problem overhovedet?

Modsvarende kan min AEG vaskemaskine sættes til at lave extraskyl hvis man
har sart hud ift. vaskepulver...

** Lars

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-07-04 09:02

Hej

Mads wrote:
> Hvilke mærker skal man kigge efter?

Svigermor har en af topmodellerne fra Asko (Vølund) hvor du kan
programmere dig ud af programmets opbygning. Så du kan på den maskine
lave ligeså mange skylninger som du har lyst til.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-07-04 09:11

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Svigermor har en af topmodellerne fra Asko (Vølund) hvor du kan
> programmere dig ud af programmets opbygning. Så du kan på den maskine
> lave ligeså mange skylninger som du har lyst til.

Tåbe, drik så morgenkaffen og læs _op_vaskemaskine i stedet for
vaskinemaskine.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.