MYRER!!!
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 17:20

Jeg har myrer inde i huset (køkken/alrum). Man kan jo købe sig fattig i
myrelokkedåser. Er der nogen bedre/billigere metoder, der virker - en gang
for alle?

Mvh.
Jan Andersen

Fra : tnf

Dato : 15-07-04 17:40

Hej.

Dieselolie er altid godt, men nok svært at bruge når det er indendøre :)

tnf

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 15-07-04 21:20

> [...]
> myrelokkedåser. Er der nogen bedre/billigere metoder, der virker - en gang

Find ud af hvor de kommer ind og luk med en fuge.
simpelt og effektivt. nu har det virker over 1 måned her hvor vi havde besøg
i havestuen.

MVH
Christian Holst
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 15-07-04 21:22

> [...]
> myrelokkedåser. Er der nogen bedre/billigere metoder, der virker - en gang

Jeg har haft succes med at vande rundt om huset med anti-myremiddel FØR den
årlige myreinvasionen satte ind samt løbende under. Derudover har jeg
sprayet med anti-insektmiddel i et område omkring deres "kommandostationer".
Kaffegrums har virket, men kun i kort tid ad gangen, på min terrasse.

En mindre politisk korrekt råd er at købe nogle ordentlige myremidler næste
gang du er i eksempelvis Asien. Der kan man få økonomidåser på størrelse med
en arm, der kan slå halvvoksne køer i hjel med et enkelt pift.

Fra : Jacob

Dato : 15-07-04 21:46

> [...]
> myrelokkedåser. Er der nogen bedre/billigere metoder, der virker - en gang

UHA følsomt emne. Jeg skrev om det i gruppen i sidste uge, men shhhh - K.
Feddersen vil ikke have, at vi skriver mere om myrer i år. Men hvis du kan
holde din kæft, så har min kone lige givet vores koloni "STALDCHOK" - kan
købes forskellige steder - og det virker altså - alle er døde og ingen
ktivitet i løbet af 5 min. Og det må gerne bruge i beboelse.

Jacob

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-07-04 20:52

Jan Andersen wrote:
> Jeg har myrer inde i huset (køkken/alrum). Man kan jo købe sig fattig
> i myrelokkedåser. Er der nogen bedre/billigere metoder, der virker -
> en gang for alle?

Jeg så lige i en gammel tråd, der havde kørt i kattegruppen om myrer, at
der var en der havde brugt Absolut D, som er et loppe bekæmpelses
middel. Det er da værd at prøve.

M.v.h
Niels