"noget" på muren
Fra : Margeir J. J. Hanse~

Dato : 07-05-01 20:25

Det er rødstenshus, med hvide streger ned ad muren, er det nogen, som kan
sige mig, hvordan jeg får det fjernet?

Fra : Thomas

Dato : 09-05-01 20:37

"Margeir J. J. Hansen" <mjjh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er rødstenshus, med hvide streger ned ad muren, er det nogen, som kan
> sige mig, hvordan jeg får det fjernet?

http://www.jensen-nedrivning.dk/nedrivning.html kan sikkert hjælpe dig med
at fjerne dit rødstenshus med hvide streger...

Undskyld - jeg kunne ikke lade være. Hvis du poster et billede i dk.binaer
kan det være, der er nogen, der kan fortælle dig hvad det er, og hvordan du
kommer af med det.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Holten

Dato : 09-05-01 20:47

Ring til et nedbrydningsfirma, men husk at få vand og el afmonteret først.

MVH

Holten