Renovering af indedørs trappe
Fra : JEY

Dato : 15-07-04 06:36

Hej gruppe

For et par måneder siden, var der en artikel i Gør det selv, hvor de beskrev
hvordan man renoverede en trappe (malede den hvid). desværre fik jeg aldrig
læst artikel grundig igennem. Er der en her fra gruppe som gider maile den
til mig ?

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 15-07-04 07:01

JEY skrev:

> [...]
> læst artikel grundig igennem. Er der en her fra gruppe som gider maile den

Har du ikke et bibliotek i nærheden? De har sikkert Gør Det Selv
nr. 9/2004.

Du kunne jo også tegne et abonnement. Så får du jo en adgangskode
til at læse artiklen:

http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=1118&a=4285

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : JEY

Dato : 15-07-04 10:41

Jeg har desværre ikke adgangskoden, så jeg kan læse psf-filen... kan jeg
ikke lokke et eller andet godt menneske til at sende psf-filen til mig pr.
email. da jeg står og skal lave projektet i denne weekend.... Please...
Anyone ????

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 15-07-04 15:03

On Thu, 15 Jul 2004 11:40:53 +0200, "JEY" <jey_2002@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>email. da jeg står og skal lave projektet i denne weekend.... Please...

Hvis det er så vigtigt kan et abonnement vel ikke være den store
udskrivning - du kan jo bare opsige det igen, når du har fået det
første blad.

KS