"Ting" som vokser mellem kapillærkasse og ~
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-07-04 19:34

Hej

Jeg er blevet spurgt hvad det er som ses på billederne på
http://www.rakkeby.net/hvaderdet/

Jeg vil skyde på en form for svamp - og så dog. Det ser yderst
mærkværdigt ud.

Det er dukket op under forårsrengøring af drivhus hvor det har vokset
mellem plantesæk og kapillærkasse.

Nogen som har et bud?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Calle.

Dato : 08-07-04 22:46

Mads Lie Jensen wrote:
> [...]
> mærkværdigt ud.
>
> Det er dukket op under forårsrengøring af drivhus hvor det har vokset

næ, siden melder error ;-(

--
Calle.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-07-04 21:22

On Thu, 8 Jul 2004 23:45:34 +0200, "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote:

>næ, siden melder error ;-(

Nu er "siden melder error" ikke den mest sigende fejlbeskrivelse der
findes ......

Men jeg kan garantere dig at siden og billederne ligger der og at
serveren de ligger på har været tilgængelig siden de blev lagt op. I
hvert fald hvis man sidder på tele.dks net.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-07-04 21:43

Mads Lie Jensen wrote:

> [...]
> serveren de ligger på har været tilgængelig siden de blev lagt op. I
> hvert fald hvis man sidder på tele.dks net.

Jeg fandt ikke 'en side'. Jeg kom ind i et katalog og fik en filoversigt
visende to jpg-filer. Jeg kører ADSL via Tele2.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-07-04 22:04

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev > Jeg fandt ikke
'en side'. Jeg kom ind i et katalog og fik en filoversigt
> visende to jpg-filer.

Ja? Dem kan man så åbne.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-07-04 22:33

Preben Riis Sørensen wrote:
> "Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev > Jeg fandt
> ikke 'en side'. Jeg kom ind i et katalog og fik en filoversigt
>
> Ja? Dem kan man så åbne.....

Ja, klik på filerne - de virker som links.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-07-04 08:03

Det er også sådan det skal være.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 09-07-04 07:17

Hej

Mads Lie Jensen wrote:
> Jeg vil skyde på en form for svamp - og så dog. Det ser yderst
> mærkværdigt ud.

Sådan nogle fandt jeg også sidste år i min have. Gruppen var enig om at
det var Almindelig Bruskbold eller i hvert fald et medlem i familien
Bruskbolde.

Tråden fra dengang er her:
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&threadm=bjd1od%24hjt%241%40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dfeddersen%2Bsvamp%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26safe%3Doff%26selm%3Dbjd1od%2524hjt%25241%2540sunsite.dk%26rnum%3D1

Kort version: http://tinyurl.com/39c9u

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-07-04 21:35

Det ser jo rigtigt ud

Jeg takker.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 09-07-04 23:52

Uanset hvad det er, er de ufatteligt ulækre De hører vist mere hjemme i
en gyserfilm i den forstørrelse.

/Jasper