Voss\Siemens....
Fra : S@ndman

Dato : 06-07-04 15:25

Hejsa,

Jeg skal købe induktionsplade og indbygningsovn,
jeg er kommet frem til at det skal være et af
ovenstående mærker. Men kunne godt bruge
nogle argumenter for og i mod...??

Jeg kan godt komme med specifikke typer/modeller
hvis i ønsker det...

Jimmy

Fra : Thïngmand

Dato : 07-07-04 08:14

Kogepladen kan nok være hips om haps, men ovenen vil jeg klart anbefale en
Voss ovn, pga. den store ovnplads. Du skal ikke kigge så meget på liter
målet, men tag ned i forretningen og sammenlign bagepladernes størrelse og
bliv overrasket! Det er ikke løgn når Voss siger at der er plads til en
ekstra række boller på deres plader...

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : S@ndman

Dato : 08-07-04 07:05

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliv overrasket! Det er ikke løgn når Voss siger at der er plads til en

Har også kigget meget på Voss, men den nye Siemens ovn er på 60 liter og
virker
ganske rummelig.....

Hvad sådan rent kvalitetsmæssigt...??

Jimmy

Fra : preben kaas

Dato : 07-07-04 18:31

On Tue, 6 Jul 2004 16:25:07 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Jeg skal købe induktionsplade og indbygningsovn,
>jeg er kommet frem til at det skal være et af
>ovenstående mærker. Men kunne godt bruge
>nogle argumenter for og i mod...??

Jeg kender godt nok ikke noget til Siemens, men købte Voss induktion
og indbygningsovn for ca. 4 år siden og det er bare noget der
fungerer.

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse