Asus TV-boks + Asus 6800
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 07-05-01 19:45

Hej !

Jeg har et sjovt problem, jeg kan godt capture video - men uden lyd. Filen
der bliver dannet har lydstyrke - men der er bare ikke noget !!!!!

Ideer ??

- jorgen

Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 08-05-01 13:03

Dette er bare et forslag, sæt et stik fra din video´s stereo udgang til din
line in på dit lydkort, trror at det kan være her dit problem er.

mvh
Mikael

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 08-05-01 20:10

takker..

jeg fandt udaf, at jeg skulle sætte lydstik fra tv-boks til microfon istedet
for "audio in"..

- jørgen