Reol fra FAB 5 (Den engelske "Fantastiske ~
Fra : DeBoss

Dato : 29-06-04 21:13

Davs..
I sidste afsnit af FAB 5 (genudsendelsen var der vist i søndags), havde de
købt en reol i sort.. Den var nærmest lavet af 3-4 planker vandret og 3-4
planker lodret..

Forskellen til en normal reol var at den ikke var lukket som en kasse, men
havde "åbne" rum op og til siden..

Jeg har forsøgt med lidt Jørgen Clevín ASCII tegning.

| | | |
-------------------------
| | | |
-------------------------
| | | |
-------------------------
| | | |

Er der nogen der ved hvor i DK den kan købes.. Helst i bøg, men i det hele
taget.. Jeg har ikke fundet den nogen steder endnu?

Mvh Dennis

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-06-04 00:10

"DeBoss" <Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor i DK den kan købes.. Helst i bøg, men i det hele
> taget.. Jeg har ikke fundet den nogen steder endnu?

Har ikke set FAB5, med det du beskriver lyder meget som de rumdelere der
sælges over alt.
F.eks. http://www.danbo.dk/produkter/?g=8&p=8

Brian

Fra : Dennis

Dato : 01-07-04 08:26

> Har ikke set FAB5, med det du beskriver lyder meget som de rumdelere der
> sælges over alt.
> F.eks. http://www.danbo.dk/produkter/?g=8&p=8
>

> Brian

Hej Brian..

Nej den fejler på et bestemt punkt.. Den er en lukket kasse..
Det er den jeg omtaler ikke.. (Se Clevín *GGG*)

Men tak..
Mvh Dennis

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 30-06-04 00:24

On Tue, 29 Jun 2004 22:13:09 +0200, "DeBoss"
<Dennis@Flyt_næsehornet_Bitnisse.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved hvor i DK den kan købes.. Helst i bøg, men i det hele
>taget.. Jeg har ikke fundet den nogen steder endnu?

Så ikke udsendelsen (hvis værterne er lige så skabagtige som den
danske version er jeg nok heller ikke gået glip af noget...), men Ikea
har en reol, der minder om det. Hvis den ikke er stor nok i sig selv
kan du bare sammensætte den af flere:
http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=14&productId=11342&langId=-12&parentCats=10104*10173

KS

Fra : Dennis

Dato : 01-07-04 08:28

> [...]
> danske version er jeg nok heller ikke gået glip af noget...), men Ikea
> har en reol, der minder om det. Hvis den ikke er stor nok i sig selv

Hehe De er værre..
Ret trælse ind imellem, men de har alligevel nogle gode ideer..

Nej jeg bryder mig ikke om den løsning..
Det ville jo ikke være pænt at skrue sådan 4 sammen og stille på gulvet..

Kan det passe den ikke kan finde i DK... Skal man virkelig selv lave
den...

Men tak alligevel
Mvh Dennis