Kunststopning
Fra : Morten

Dato : 27-06-04 09:48

Jeg har opbevaret nogle hynder i min kælder, men nu hvor de skal anvendes
igen opdager jeg at der er lille hul i betrækket på en af dem, naturligvis
på et ret synligt sted.
Engang var det muligt at få kunststoppet den slags, findes dette håndværk
stadig, og i så fald hvor.
Jeg vil være taknemmelig for hjælp.
Hilsen
Morten

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 28-06-04 12:14

On Sun, 27 Jun 2004 10:47:39 +0200, "Morten"
<mortensensfjern@minusmail.sletdk> wrote:

> [...]
>på et ret synligt sted.
>Engang var det muligt at få kunststoppet den slags, findes dette håndværk

En sadelmager burde kunne udføre tricket - især hvis du henvender dig
til en af dem, der renoverer gamle møbler.

KS