Dyr på badeværselse
Fra : Andre

Dato : 23-06-04 11:50

På vores badeværelse har der i længere tid været en del små sorte dyr /
fluer særligt i brusekabinen og ved håndklæder. De er meget små, nogle få mm
og helt sorte.

Er der nogen som ved hvad det er for nogle og hvordan man kommer af dem ??

Fra : Karsten Krambs

Dato : 23-06-04 12:04

On Wed, 23 Jun 2004 12:49:58 +0200
"Andre" <andre21@ofir.dk> wrote:

>Er der nogen som ved hvad det er for nogle og hvordan man kommer af dem ??

De udklægges i afløbet, fx hvis der sidder meget hår. Hvis du har
planter på WC kan de være i jorden. Rens afløb for hår, og skyl det
med kogende vand.

--
Karsten

Fra : Andre

Dato : 23-06-04 12:40

> De udklægges i afløbet, fx hvis der sidder meget hår. Hvis du har
> planter på WC kan de være i jorden. Rens afløb for hår, og skyl det
> med kogende vand.

Jeg prøver at rejse afløbet, men det er næsten helt nyt, så jeg ved ikke om
det kan skilles af, har aldrig prøvet, men vil kikke på det.

Der er ingen planter i rummet.

Fra : Andre

Dato : 23-06-04 16:25

> De udklægges i afløbet, fx hvis der sidder meget hår. Hvis du har
> planter på WC kan de være i jorden. Rens afløb for hår, og skyl det
> med kogende vand.

Der var godt nok mange hår, så nu håber jeg det var løsningen.

Takker mange gange.