Rengøring af White-board tavle
Fra : Lene Pedersen

Dato : 22-06-04 09:38

Hejsa NG.

Jeg har en white-board tavle i køkkenet som der i tidernes morgen er brugt
ikke-egnet pen til. Nu bruger jeg så en pen specielt til disse tavler og
rengør med noget der hedder Whiteboard-cleaner som i øvrigt koster en halv
arm
Men - men - men... det sidste nye som skrives på tavlen går ikke helt af når
jeg afrenser den. Det er ligesom skriften bliver hvid og baggrunden er
lyseblå.
Hvordan får jeg den helt hvid igen ??

Lene

Fra : Peter C.

Dato : 22-06-04 09:42

> Hvordan får jeg den helt hvid igen ??

Jeg bruger sprit og køkkenrulle til mit whiteboard....det virker fint

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Lene Pedersen

Dato : 22-06-04 10:29

Er det bare almindelig husholdsningssprit du bruger ?? I boghandlen sagde
de at der skulle bruges noget specielt ..... hmmmm

Fra : Peter C.

Dato : 22-06-04 10:48

--
"Lene Pedersen" <Lopa@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare almindelig husholdsningssprit du bruger ?? I boghandlen
sagde
> de at der skulle bruges noget specielt ..... hmmmm

Ja, ganske almindelig sprit...og ligeså almindelig køkkenrulle
(Jeg ved ikke om kloge hoveder evt. kan fortælle at det ødelægger
whiteboardet, men det ser nu altså ikke ud til at tage skade !)

Fra : Kim Langballe

Dato : 22-06-04 15:13

Sprit, ganske almindelig. På det kursus center hvor jeg arbejder er det sket
mere end 1 gang at der er brugt en almindelig spritpen, så almindelig
husholdnings sprit klarer opgaven igen og igen.

MVH

Kim
8740 Brædstrup

Fra : klaus

Dato : 22-06-04 19:25

Lene Pedersen wrote:
> [...]
> jeg afrenser den. Det er ligesom skriften bliver hvid og baggrunden er

Jeg bruger også en gang imellem sprit (husholdningssprit) til at rense
min tavle. Hvis du er i tvivl, så kunne du jo prøve med lidt sprit i et
hjørne af tavlen, inden du forsøger dig med hele tavlen.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen