ege finer
Fra : tom

Dato : 22-06-04 09:14

Jeg vil gerne tage en mdf plade og klæbe noget tyndt finer på, således at
det ligner en million (til en låge), men hvor er det lige man får sådan
noget finer nu om dage (århus). Ikke byggemarkeder åbenbart...

Fra : Ole Jensen

Dato : 22-06-04 10:05

tom wrote:
> Jeg vil gerne tage en mdf plade og klæbe noget tyndt finer på, således at
> det ligner en million (til en låge), men hvor er det lige man får sådan
> noget finer nu om dage (århus). Ikke byggemarkeder åbenbart...

Hej

Hvad med at kontakte en lokal snedker. Han har sikkert noget du kan
bruge, ellers kan han bestille noget hjem til dig.

Her i Aalborg er der Aalborg Træ & Finér, men de sælger ikke til
private, men så kunne man få en snedker/tømrer til at købe for sig.

Fordelen ved at købe lokalt, er at du så kan se kvaliteten/tegnigningen
i fineren inden du køber.

Du kunne også prøve at kontakte www.linaa.dk
De har godtnok ikke finér af eg på deres hjemmeside, men birkefinér, men
det kan da være at de ved hvor det kan købes.

mvh
Ole-J

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-06-04 00:22

"tom" <FJERNdsl142004@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne tage en mdf plade og klæbe noget tyndt finer på, således at
> det ligner en million (til en låge), men hvor er det lige man får sådan
> noget finer nu om dage (århus). Ikke byggemarkeder åbenbart...

http://www.slojd-detaljer.com/Butik/default.asp
kan du købe finér af mange forskellige træsorter under menu punktet "Træ og
halv fabrikat"

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Ole Jensen

Dato : 23-06-04 10:44

Thomas Nørgaard wrote:
> [...]
>>

> På http://www.slojd-detaljer.com/Butik/default.asp
> kan du købe finér af mange forskellige træsorter under menu punktet "Træ og

Det finér de har, er altsammen i strimler fra 70-160 mm.
Det er kun birkefinéren der er i plade.

mvh
Ole-J