Mistet topfart!!
Fra : Lowrider

Dato : 07-05-01 19:14

Hejsa

Jeg har polini sport på, men efter jeg satte polini speedcontrol på har jeg
mistet ca. 10 km/t på toppen, jeg kører med de tungeste ruller der er med og
har også prøvet de mellemste vægte
Kan det passe at jeg skal til at sætte min gamle vario på igen for at få
topfarten tilbage??

MVH

Jacob

Fra : kTTs

Dato : 07-05-01 21:42

"Lowrider" <Anything@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> har også prøvet de mellemste vægte
> Kan det passe at jeg skal til at sætte min gamle vario på igen for at få

Prøv at sætte dine originale ruller i...

Mvh.

kTTs

Fra : RpR

Dato : 08-05-01 14:55

>Prøv at sætte dine originale ruller i...

Ville være ret dumt, da rullernes størrelse er forskellig.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : kTTs

Dato : 08-05-01 21:54

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Ville være ret dumt, da rullernes størrelse er forskellig.

Ok, så vej dine originale og sæt tilsvarende vægte i... ok?!? kværgulant =)

Mvh.

kTTs

Fra : RpR

Dato : 09-05-01 05:45

>Ok, så vej dine originale og sæt tilsvarende vægte i... ok?!? kværgulant =)

HR kværulant tak! =P

Nej, det er bare fordi at jeg har set folk smide de originale og alt for små
ruller i polini's vario, og så kører den ikke for godt!

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-05-01 13:47

Jeg har ladet mig fortælle at det ikke er alle udstødninger der passer til
alle knallerter, selv om det er skrevet, så det kan være det ????

Kim Larsen

Fra : Brian Soerensen

Dato : 08-05-01 13:33

Hvis du går ind på denne side, og selv gider foretage nogle beregninger,
eller downloade softwaren:
http://www.macdizzy.com/2stroke1.htm

.... så vil du hurtigt finde ud af, at det meste af det man kan købe som een
eller anden satandard-model-udstødning, der fås til flere mærker, i bedste
faldt HØJST kan passe perfekt til eeen af dem!!

/Brian

--
Med Venlig Hilsen
Brian - www.speedfight.cjb.net

Tjen penge på din Screen Saver:
http://www.wavevu.com/wavevu.asp?RefID=F30364

Fra : RpR

Dato : 08-05-01 14:59

>Hvis du går ind på denne side, og selv gider foretage nogle beregninger,
>eller downloade softwaren:
>http://www.macdizzy.com/2stroke1.htm

Hvor præcis på den side finder jeg et program til beregning af expansions
kamre?

>... så vil du hurtigt finde ud af, at det meste af det man kan købe som een
>eller anden satandard-model-udstødning, der fås til flere mærker, i bedste
>faldt HØJST kan passe perfekt til eeen af dem!!

Korrekt, næsten da.
Mange scootere kører i dag med samme motor, nemlig Minarelli's
vandretliggende.
Den findes med små variationer, men cylinder, topstykke og udstødning er
normalt ens.

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-05-01 21:11

RpR skrev i meddelelsen <9d8u3u$rf8$1@tnews.inet.tele.dk>...

> [...]
>vandretliggende.
>Den findes med små variationer, men cylinder, topstykke og udstødning er

Hvilken motor sidder der egneltig på en Vespa Gilera Stalker?

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : LaLLe

Dato : 08-05-01 21:15

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> wrote in message

> Hvilken motor sidder der egneltig på en Vespa Gilera Stalker?
en zip motor. hvad det så er for en ved jeg ikke. men jeg tror ikke det er
en ikke en yamaha har brugt, så det er nok en stor variation af en minarelli
motor. hvis det da er en minarelli motor overhovedet.

--
LaLLe
Stalker @ 100 km/t

Fra : RpR

Dato : 08-05-01 21:31

>Hvilken motor sidder der egneltig på en Vespa Gilera Stalker?

Piaggio.
Motoren er identisk med den som sidder på Vespa Zip.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 09-05-01 17:11

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken motor sidder der egneltig på en Vespa Gilera Stalker?

en skamtunet caio motor, med modificeret remtræk =P
--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : LaLLe

Dato : 10-05-01 16:00

--
Med Venlig Hilsen

1klik.dk Teamet
Michael Frederiksen <chipmaster@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ISxK6.124$qY.7616@news.get2net.dk...

> "Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> en skamtunet caio motor, med modificeret remtræk =P
og det er derfor at de trækker så helvedes godt inden at der kommer en
gearing på dem??????

LaLLe
stalker @ aner det ikke mit speedo drev er smadret. (kunne nok ikke holde
til at kører så stærkt)

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 10-05-01 16:42

Michael Frederiksen wrote:

> en skamtunet caio motor, med modificeret remtræk =P

Vil du gerne dø ung?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte