Vognmand i 8900 området der kan tage 20 m2~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-06-04 20:52

Hej

Er der nogle der har kendskab til en vognmand der kan transportere 20 m2
sand/grus ad gangen i Randers eller omegn?

Stefan

Fra : Aksel

Dato : 21-06-04 21:05

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der har kendskab til en vognmand der kan transportere 20 m2
> sand/grus ad gangen i Randers eller omegn?
>
> Stefan

20 m3 vejer ca 40 tons, det bliver ikke let på et læs.

Hilsen Aksel

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-06-04 21:24

> 20 m3 vejer ca 40 tons, det bliver ikke let på et læs.

Med forvogn og hænger burde kunne lade sig gøre!

Stef

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-06-04 22:06

"Stefan Jacobsen" wrote

> Med forvogn og hænger burde kunne lade sig gøre!

Nej - totalvægten er 40t

Hvordan havde du forestillet dig at det skulle lastes?
Med lastmonteret kran/grab?
Træk det fra totalvægten

Desuden så ved jeg ikke om de biler der har bagmonteret kran har
mulighed for at koble en hænger på
Så det begynder at knibe lidt
Har du prøvet en entreprenør i stedet for en vognmand?

- Peter

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-06-04 22:35

> Hvordan havde du forestillet dig at det skulle lastes?
> Med lastmonteret kran/grab?
> Træk det fra totalvægten

Jeg havde regnet med at gummigeden i grusgraven kunne klare det

Stef
Som overvejer at købe en massey 31 og en lille vogn og køre 80 gange frem og
tilbage .-)

Fra : anders majland

Dato : 22-06-04 16:28

> Jeg havde regnet med at gummigeden i grusgraven kunne klare det

Overvejet at spørge ham hvem der har en "stor" bil ?

Jeg er nabo til en grusgrav men der er 1/2 time til Randers så det er
nok for langt væk ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-06-04 16:57

> Overvejet at spørge ham hvem der har en "stor" bil ?
>
> Jeg er nabo til en grusgrav men der er 1/2 time til Randers så det er
> nok for langt væk ...

Det var da nok egentligt en ide, er det Gunderup eller Jebjerg grusgrav?

Stef

Fra : anders majland

Dato : 22-06-04 20:57

> Det var da nok egentligt en ide, er det Gunderup eller Jebjerg
> grusgrav?

Jeg ved ikke lige hvad "min" hedder - men det ved siden af teglværket i
Hvolris og postnr 9632 Møldrup

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 22-06-04 22:12

> Jeg ved ikke lige hvad "min" hedder - men det ved siden af teglværket i
> Hvolris og postnr 9632 Møldrup

joo det var et stykke væk, men jeg har imellem tiden fundet ud af at jeg bor
i en grusgrav, eller dvs. nabo'en kunne oplyse at der har været grusgrav 35
meter fra huset sååå jeg skal vist lige have fundet håndHydrema'en frem og
have checket hvad der er i undergrunden

Stef

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 22-06-04 13:24

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Stefan Jacobsen" wrote

> Nej - totalvægten er 40t

Totalvægten på et vogntog er max 48 tons, ved kørsel i DK.

> [...]
> Med lastmonteret kran/grab?
> Træk det fra totalvægten
>
> Desuden så ved jeg ikke om de biler der har bagmonteret kran har

Det kan de sagtens, kig på dem der kører træ i skovene...

> Så det begynder at knibe lidt
> Har du prøvet en entreprenør i stedet for en vognmand?
>
> - Peter

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Helstrup

Dato : 21-06-04 21:11

tja kender da en eller to som står i telefonbogen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-06-04 21:25

"Helstrup" <Privat8900@hotmail.com> wrote in message
> tja kender da en eller to som står i telefonbogen

Joo og efter at have snakket med 5 stk der kun kunne køre med 8-10 meter
blev jeg træt af det Det var jo lige så nemt hvis der var nogle som
kendte en.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-06-04 21:28

> Joo og efter at have snakket med 5 stk der kun kunne køre med 8-10 meter
> blev jeg træt af det Det var jo lige så nemt hvis der var nogle som
> kendte en.

Kan forresten fortælle at der er 66 vognmænd i post nr. 8900