Brevkasse. Findes 40 x 40 x 20 cm stadig~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-06-04 18:57

Jeg søger en simpel brevkassse. Som erstatning for den jeg p.t. har.

Den er hvidmalet, ca. 40 x 40 x 20 cm. Med Rukolås.
Intet firmanavn.

Bare en simpel hvidmalet kasse. Med plads til navneskilt.
Ikke noget med aluminium eller blank stålplade.

Jeg har forgæves søgt i byggemarkeder. Og senest på Internet.
Men intet fundet.

Og dog, ved at søge på "postkasse" har jeg fundet et link til en. Men
ikke den jeg søger.

Hedder det iøvrigt ikke brevkasse.?
Jeg mener at postkasser er de røde der tilhører Postvæsnet.?

Mvh. Jørgen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-06-04 19:11

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa> writes:

> [...]
> Intet firmanavn.
>
> Bare en simpel hvidmalet kasse. Med plads til navneskilt.
> Ikke noget med aluminium eller blank stålplade.

http://www.proffen.dk/katalog/katalog.asp?ukat=Postkasser&hkat=Postkasser

Her er der i hvert fald et udvalg af ganske almindelige postkasser. Om
du kan købe direkte derfra ved jeg ikke, men ellers har du i hvert
fald en reference, når du spørger efter det. Måske kan du lokke nogen
til at bestille en til dig.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-06-04 23:13

Trine Kornum Christiansen wrote:

Klip

> http://www.proffen.dk/katalog/katalog.asp?ukat=Postkasser&hkat=Postkasser

Super. - Tak for det.! Det er en Mefa jeg har.

Mvh. Jørgen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-06-04 21:42

Jørgen Rasmussen wrote:
> [...]
> Intet firmanavn.
> Bare en simpel hvidmalet kasse. Med plads til navneskilt.
> Ikke noget med aluminium eller blank stålplade.

Jeg søger også i øjeblikket efter en postkasse, men den skal være lige
modsat din. Nemlig i rustfrit stål og gerne i et flot design.
Hvis ikke http://www.juliana.com/ eller http://www.me-fa.dk/ kan opfylde
dine krav bliver det vist svært her i DK.

M.v.h
Niels