Special håndvask
Fra : Karsten Krambs

Dato : 21-06-04 11:52

Jeg har et lille std. Københavner WC med brus ca. 2 kvm.

Jeg vil gerne have en ny håndvask, men den skal være uden hul til
armatur - da armatur er monteret på væggen med en lang tud på
haneudløb.

Krav til håndvasken er at den skal være lille, og uden hul til
armatur.

Jeg har søgt flere steder online - men kan ikke finde en.

--
Karsten

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-06-04 12:44

Hej

Karsten Krambs wrote:
> Krav til håndvasken er at den skal være lille, og uden hul til
> armatur.
>
> Jeg har søgt flere steder online - men kan ikke finde en.

Hmm, du har ikke kigget godt nok. Kig på www.billigvvs.dk under
kategorien "Håndvaske". Der er 29 sider og på nogle af dem finder du små
i både stål og porcelæn.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Karsten Krambs

Dato : 21-06-04 13:16

On Mon, 21 Jun 2004 13:44:28 +0200, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Hmm, du har ikke kigget godt nok. Kig på www.billigvvs.dk under
>kategorien "Håndvaske". Der er 29 sider og på nogle af dem finder du små
>i både stål og porcelæn.

Ud fra mine to kriterier fandt jeg på de 29 sider 2 stk håndvaske som
var "små" og begge havde amaturhul.

Jeg er lydhør over for andre forslag.

--
Karsten

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-06-04 13:35

Hej

Karsten Krambs wrote:
> Ud fra mine to kriterier fandt jeg på de 29 sider 2 stk håndvaske som
> var "små" og begge havde amaturhul.

Kig lige igen. På flere af dem kan du under info fravælge amaturhullet.
Alternativt kan du ringe til dem.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Jakob

Dato : 21-06-04 14:43

Hej!

Prøv Sanitets-eksperten på gl. køge landevej 73.

Hygge
Jakob

Fra : Jane

Dato : 21-06-04 15:34

Karsten Krambs skrev i <news:1afdd0lh11koppor3ane3si5324jg4v58a@4ax.com>:

> Jeg har søgt flere steder online - men kan ikke finde en.

Jeg har engang købt en sådan vask i en kælderbutik lige
over for valby station, men ved ikke om de er online og
om de stadig findes. Den var på størrelse med et keyboard
fandtes i både hjørne-model og væg-model i flere sarte
farver.

Jane
--
æbleskrog.dk