Div. hvidevarer....
Fra : S@ndman

Dato : 21-06-04 08:50

Hejsa,

Jeg står foran en investering i et emfang, en indbygningsovn
og en induktionsplade.

Jeg har i den forbindelse nogle sprg:

1. Jeg har kigget på et emfang af typen Thermex Decor 600,
som er et frithængende emfang med ekstern motor. Jeg har
fået en pris på 7000,-, men mon det kan fås billigere..??

Er der andre gode alternativer i samme prisklasse og
nogenlunde samme udseende..??

2. Jeg har bla. kigget på en Bosch og en Brandt. Men har i
dag snakket med Punkt1 som roste Voss og at deres
indvendige mål er ca. 1/3 større end andre mærker.

Er Voss cremen eller..??

Jeg har fået en pris på Bosch HBN730550S til 6000,-, nogen
som kan anbefale det eller..??

3. Skal man overhovedet vælge induktion fremfor alm.
keramisk eller??

Jeg har fået en pris på et Brandt TI212BT1 til 5000,-

Men igen, skal man vælge Voss her eller??

Jimmy

Fra : JEY

Dato : 21-06-04 11:28

Fåes til 5695 på http://www2.kusk.dk/productlist.asp#Emhætte

Fra : S@ndman

Dato : 21-06-04 11:36

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fåes til 5695 på http://www2.kusk.dk/productlist.asp#Emhætte

-----------
Kan den anbefales..?? Hvordan med rengøring af f.eks. stål contra alu..??

Hvad med Thermex Decor 1021??

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 21-06-04 13:37

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fåes til 5695 på http://www2.kusk.dk/productlist.asp#Emhætte

Jeg har også fundet en Trepol model 2001, men kan ikke finde nogen
steder hvor jeg kan købe den....

Jimmy

Fra : Helle Skoett

Dato : 21-06-04 15:37

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> keramisk eller??
>
> Jeg har fået en pris på et Brandt TI212BT1 til 5000,-
>
> Men igen, skal man vælge Voss her eller??

Hej Jimmy.
Find ud af, hvad du vil have - produkt og type. Herefter går du en runde til
dem, du mener, der skal have lov at byde, og så forelægger du listen, og
beder dem komme med en samlet pris. Gå runden to gange og tryk prisen. Din
lokale elforhandler vil sikkert vise sig at være billigst - det gjorde han i
hvertfald i vores tilfælde - ellers er der jo den der peterspris på nettet,
hvor du lægger dit ønske ud, og så venter på, om der er en forhandler, der
bider på.
Men du skal vide hvad du vil have - og ikke slingre afsted med forskellige
ønsker.

--
god fornøjelse
helle s

Fra : Johnt

Dato : 21-06-04 16:42

> [...]
> bider på.
> Men du skal vide hvad du vil have - og ikke slingre afsted med forskellige

Køb det sted du har fået den bedste betjening. Om du sparer kr. 200 eller
500 er i princippet ligegyldigt. Da du ofte også dette sted vil få den
bedste betjening efter købet.

En lokal handlende vil sikkert være mere interesseret i at følge op på dine
henvendelser, end en internetforhandler som sidder i en lejlighed på 3. sal
i den anden ende af landet.

Hilsen

Johnt