Alarm mærkater søges
Fra : Tom Frank

Dato : 21-06-04 08:30

Hej,

Jeg har fået foræret en tyverialarm til hus af en af mine venner, da
de flytter til udlandet. Men jeg kunne desværre ikke få de mærkater
der følger med alarmen, da de er klistret på de vinduer i huset han er
fraflyttet. Firmaet som har solgt ham alarmen har ikke nogen i
reserve, da det plejer at følge med alarmabonnementet, som jeg ikke
vil have.

Hvor kan man ellers skaffe de mærkater, de behøves ikke at være
originale. De skal kun være der for at have en præventiv virkning før
de bryder ind.

/Tom

Fra : Ivar

Dato : 21-06-04 19:17

Tom Frank skrev:

> Hvor kan man ellers skaffe de mærkater, de behøves ikke at være
> originale. De skal kun være der for at have en præventiv virkning før
> de bryder ind.

De kan være svære at få fat i. Alarmfirmaerne gør deres bedste for
at undgå at de kommer ud. De får ikke solgt en alarm til dem der får
mærkerne. Desuden er der stor sandsynlighed for at de bliver sat på huse
hvor der ikke er alarm, hvilket vil sænke tiltroen til mærkerne og dermed
deres eget produkt.

Kan du ikke lave noget med en farveprinter?

Ivar

Fra : Tom Frank

Dato : 22-06-04 11:41

"Ivar" <did@[nozpam]oncable.dk> wrote in message news:<40d72551$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
> deres eget produkt.
>
> Kan du ikke lave noget med en farveprinter?

Jo, det kunne jeg godt hvis jeg havde en original !!!

/Tom

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 08:34

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor kan man ellers skaffe de mærkater, de behøves ikke at være
> originale. De skal kun være der for at have en præventiv virkning før

Kig på www.brinck.dk (også postordre) under Produkter -> Alarm -> Tilbehør.
Her findes de til 10 eller 14 kr stykket

Stefan