Muldvarp
Fra : Thïngmand

Dato : 21-06-04 08:17

Nu tog katten heldigvis muldvarpen her til morgen, men hvad gør man ellers,
hvis man vil af med dem? Min lillebror fortalte at i Anders And der satte de
glasflasker med bunden ned i skuddet og så vil muldvarpen flytte pga. støjen
fra vindens susen i flaskerne... Nogen der har priøvet dette trick

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 21-06-04 09:20

Fra : Rikke U. Henriksen

Dato : 21-06-04 20:00

Vi har købt et dims i Bilka som virker! (Jeg tror den hedder
muldvarpestopper/ skræmmer el. lign.) Det er et cylinderformet rør som der
skal batterier i. Hvert minut (ca.) udsender den en lyd og en brummen. Det
skræmmer muldvarpen væk.

Før havde vi haven fuld af skud, men siden vi købte dimsen har vi ikke set
et eneste skud! (Den koster knap 200,- og er en meget human måde at slippe
af med muldvarpen på!)

Held og lykke fra Rikke

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-06-04 20:06

"Rikke U. Henriksen" <rikke@NOSPAMPLEASEmykl.dk> skrev i en meddelelse
..

> Før havde vi haven fuld af skud, men siden vi købte dimsen har vi ikke set
> et eneste skud! (Den koster knap 200,- og er en meget human måde at slippe
> af med muldvarpen på!)

Joe - men hvad siger naboen?
Er sorteper bare givet videre til ham?

Hilsen Inger

Fra : Møller

Dato : 22-06-04 15:17

"Inger Pedersen" <inger@fjerndettepedersen.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Rikke U. Henriksen" <rikke@NOSPAMPLEASEmykl.dk> skrev i en meddelelse
> .

> Joe - men hvad siger naboen?
> Er sorteper bare givet videre til ham?

Sorteper.?
Muldvarpen er da et fredeligt dyr, bare lær at lev med dem, eller lad naboen
købe en "dims" så ender mulle nok ude hvor den ikke genere nogen )
--
Møller

Fra : MJ

Dato : 22-06-04 14:59

> [...]
> et eneste skud! (Den koster knap 200,- og er en meget human måde at slippe

Er der andre der har erfaring med den Muldvarpe-skræmmer?
Har også haven fuld af de små bæster og vil meget gerne af med dem på en nem
måde...

-Morten

Fra : Peter

Dato : 23-06-04 09:50

En anden mulighed er at tage lidt marineret sild og putte sildestykker et
par centimeter ind i gangene. Så skrider mulle - den hader lugten af fisk!