Tag af tagpap??
Fra : Rikke & Per

Dato : 20-06-04 22:02

Vi skal lave en tilbygning og vil gerne lægge tagpap på taget. Vi har fået
at vide, at tagpap er lige så dyrt som tegl når det skal lægges af
professionelle. Er der nogle erfaringer med dette???

MVH.

Fra : Jasper Norman

Dato : 20-06-04 23:07

Prisen skulle efter sigende snige sig opad. Dog ikke helt så dyrt som tegl
mener jeg, men snarere i samme prisklasse som eternit tag. Til gengæld synes
jeg at et nyt tag med tagpap er langt flottere end tegl. Men det er
naturligvis en individuel sag. Desværre tror jeg ikke at pap-taget kan følge
med, i holdbarhed. Mener at den forventede levetid for tegl er 30 år, mens
pap-taget ligger på ca. 20-25.

/Jasper

Fra : Per H

Dato : 21-06-04 05:09

On Sun, 20 Jun 2004 23:01:41 +0200, "Rikke & Per"
<>>prikke@newmail.dk<<> skrev:

>Vi skal lave en tilbygning og vil gerne lægge tagpap på taget. Vi har fået
>at vide, at tagpap er lige så dyrt som tegl når det skal lægges af
>professionelle. Er der nogle erfaringer med dette???

ja det er vist korekt.

der findes tag fra ca 200 til 1500 pr m2

jeg tror at paptag ligger på den anden sid af 400 kr.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Aksel

Dato : 21-06-04 19:51

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> [...]
> at vide, at tagpap er lige så dyrt som tegl når det skal lægges af
> professionelle. Er der nogle erfaringer med dette???

Jeg byggede for 10 år siden en garage-værksted på 65 m2, prisforskellen
mellem fladt tag med pap og 30graders tegltag var dengang under 5000 kr.

Kan I gætte hvad jeg valgte når resten af huset er med tegl?

Hilsen Aksel

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 22-06-04 18:07

On Mon, 21 Jun 2004 20:50:47 +0200, "Aksel" <akselj@nypost.dk> wrote:

> [...]
>mellem fladt tag med pap og 30graders tegltag var dengang under 5000 kr.
>
>Kan I gætte hvad jeg valgte når resten af huset er med tegl?

Pap?