Snoretræk!
Fra : Marie Jacobsen

Dato : 17-06-04 10:46

Mange kender sikkert dette: Man skal have hul på en sæk grilkul og har
følgende muligheder: Enten på en eller anden måde flænse hul i sækken -
eller elegant trække i en af de 3 el. 4 snore sækken er syet sammen med.
Det sidste er langt det smarteste, men hvordan finder man den tråd, der
skal trækkes i for at syningen opløseser sig?
Marie

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 17-06-04 11:13

On Thu, 17 Jun 2004 11:45:45 +0200, Marie Jacobsen
<marie.j@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Det sidste er langt det smarteste, men hvordan finder man den tråd, der
>skal trækkes i for at syningen opløseser sig?

Vi hælder dem altid over i en plastspand med låg - netop af samme
årsag.

KS

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-06-04 17:31

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Vi hælder dem altid over i en plastspand med låg - netop af samme
> årsag.

Jamen hvon´gør I første gang der skal hul?, for det er der prob. er, den
lukker sig jo ikk igen )).

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-06-04 21:31

Jørgen M. Rasmussen <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev:

> Jamen hvon´gør I første gang der skal hul?, for det er der prob. er,
> den lukker sig jo ikk igen )).

Jeg bruger en hobbykniv - og derefter et par tøjklemmer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Møller

Dato : 20-06-04 17:03

"Marie Jacobsen" <marie.j@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det sidste er langt det smarteste, men hvordan finder man den tråd, der
> skal trækkes i for at syningen opløseser sig?

det er som at "åbene" for en striktrøje, når du har løsnet tråden, så er det
blot at hive i den og du står uden overdel.:
Se efter i begge ender, der hvor tråden ligesom er trukket gennem en løkke,
skal den blot hives ud af løkken, og så kan man hive snoren ud og har en hel
sæk.
Jeg har gjort det masser af gange med alt flige fra sække kunstgødnings og
såsæd i min barndom til sække med solsikkefrø nu, hvis jeg ikke lige havde
åbnet for en sæk og smidt tråden ud, kunne jeg havde smidt 2-3 billeder på
binaer til illustration, men har du først fidusen går det som "fod uden
hose".
--
Møller