Trykvandspumpe Jet pumpe JRG80
Fra : E. Jensen

Dato : 16-06-04 17:04

Hej

Jeg har købt ovennævnte pumpe i dag for at vand fra min brønd - det eneste
den ikke gør er at suge vand op.

Har du sådan en pumpe ønskes gode råd inden den ryger retur til sælger.

Jeg fik den udleveret uden dansk brugsanvisning så derfor er jeres
hjælp/gode råd meget velkomne.

på forhånd tak

E. Jensen

Fra : Gert

Dato : 17-06-04 05:45

"E. Jensen" <ecj@of-ir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har du sådan en pumpe ønskes gode råd inden den ryger retur til sælger.
>
> Jeg fik den udleveret uden dansk brugsanvisning så derfor er jeres

Hejsa

jeg kunne ikke lige finde et billede af pumpen så det var til at se hvordan
den skal fungere.

men de fleste pumper er ikke selvansugende, så jeg vil gætte på at der er et
sted hvor du skal spæde vand til, før den kan.
og hvis der ikke er bundventil på sugeslangen, kan det godt komme til at
tage et stykke tid at få den til at suge.

MVH
Gert Møller
www.classsic-ford-bornholm.dk