Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Og endnu en fotokonkurrence...
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-08-04 09:27

Og endnu en fotokonkurrence...

Sommerens sjoveste fotokonkurrence

Vind 10 x et års forbrug af den nye Extréme Gold is.
Nestlé Premier Is har igen eksperimenteret med en helt ny variation
af is. Resultatet er Extréme Gold, en is der henvender sig til
isfreaks, som bare ikke kan få chokolade nok i isen. Det kan de nu!
Extréme Gold er den første vaffelis, hvor vaflen er erstattet af en
lækker skal af chokolade. Det er fuldendt chokoladenydelse.

Sådan deltager du
Send dit sjoveste feriebillede, hvor der indgår en is til:
Club metroXpress
Wildersgade 8
1408 København K
Mrk. Extréme Gold

Navn og club metroXpress medlemsnummer skal skrives på bagsiden af
billedet. Ønsker du dit billedet returneret, skal der vedlægges en
frankeret svarkuvert.

Eller på e-mail til:extreme-gold@metroxpress.dk.

Dit forslag til sommerens sjoveste feriebillede skal være os i hænde
senest torsdag 26. august.
De 10 vinder billeder kan ses her på siden fra tirsdag 31. august

http://www.metroxpress.dk/site/club/offers/?offer_city=&offer_type=event&offer_id=3566&PHPSESSID=86dc93f3e8fa15bd8745c66b6bcda783

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-04 09:54

> Og endnu en fotokonkurrence...

Du får godt nok promoveret det at lave knipserier.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-08-04 10:42

Christian B. Andresen wrote:

> Du får godt nok promoveret det at lave knipserier.

Hmmm... folk tar' da ikke skade af, at prøve kræfter med nogle
bundne opgaver, og det at blive dygtigere handler også om, at folk
skal ud af røret og ta' en hel masse billeder, for erfaring er ikke
noget man kan læse i bøger, eller skrive sig til i denne gruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard

Dato : 11-08-04 11:24

> [...]
> skal ud af røret og ta' en hel masse billeder, for erfaring er ikke
> noget man kan læse i bøger, eller skrive sig til i denne gruppe...

Hej

Ja bare klø på, Nils har taget langt over 22.000 billeder, og det ser
stadigvæk ikke for godt ud, så hav tålmodighed!

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-08-04 11:41

Langgaard wrote:

> Ja bare klø på, Nils har taget langt over 22.000 billeder, og det ser
> stadigvæk ikke for godt ud, så hav tålmodighed!

Ja og derfor er det squ godt nok underligt, at der er så mange der
ligefrem vil betale for mine billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-04 11:44

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> "Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Ja bare klø på, Nils har taget langt over 22.000 billeder, og det ser
> stadigvæk ikke for godt ud, så hav tålmodighed!

Vent vent vent, jeg skal lige hente chips og cola for her er da endnu en
tråd som dig og NRE kan få til at vandre derudaf.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-04 11:43

> [...]
> skal ud af røret og ta' en hel masse billeder, for erfaring er ikke
> noget man kan læse i bøger, eller skrive sig til i denne gruppe...

Var det netop et sådant initiativ fra Jens Bruun som fik ødelagt tidligere ?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-08-04 11:50

> Var det netop et sådant initiativ fra Jens Bruun som fik ødelagt tidligere
?

Vi er da i gang!

Jeg har tihvertifælle indleveret mit bud

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-08-04 12:03

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> ?
> >
> Vi er da i gang!
>
> Jeg har tihvertifælle indleveret mit bud

Hvorfor er det ikke annonceret (og hvis hvor ? ) ?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-08-04 06:36

> "Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> tidligere

> Hvorfor er det ikke annonceret (og hvis hvor ? ) ?

Her: news:4113c388$0$19929$14726298@news.sunsite.dk

Bunden opgave til gruppen: isspisning! deadline i dag torsdag d. 12. august.

Her er mit bud:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=89992

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-08-04 08:44

> [...]
> >

> Her: news:4113c388$0$19929$14726298@news.sunsite.dk
>
> Bunden opgave til gruppen: isspisning! deadline i dag torsdag d. 12.

Tak, jeg har fundet tråden nu, jeg havde markeret den med ignore ved en
fejl.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-08-04 12:06

Christian B. Andresen wrote:

> Var det netop et sådant initiativ fra Jens Bruun som fik ødelagt tidligere ?

Jeg har da ikke ødelagt noget, men der er vist noget med, at Jens
Bruun ikke ka' li', at vi debatterer hans ideer og forslag, men bare
rolig, sådan noget går over med alderen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-04 14:35

> Jeg har da ikke ødelagt noget, men der er vist noget med, at Jens
> Bruun ikke ka' li', at vi debatterer hans ideer og forslag, men bare
> rolig, sådan noget går over med alderen...

Jeg debatterer kun med ligemænd. Børn og usenet-trolle som dig bruger jeg
ikke så megen tid på, da det jo som bekendt kræver et minimum af intellekt
at debattere. Det har jeg lært med alderen.

Sjovt nok var du (igen) den eneste, der ikke forstod oplægget.

--
-Jens B.