Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Er Canon G5 et godt kamera
Fra : Alan Olsen

Dato : 04-08-04 19:03

Jeg er på udkik efter et kamera som afløser til et Olympus uz 730 (Det er
druknet), Er canon G5 stadig et godt bud på et kamera i prisklassen 4.000 -
6.000 kr.

Mvh Alan

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 04-08-04 20:33

Jeg har været G3 ejer, hvilket jeg var yderst tilfreds med (lige ind til jeg
hørte om 300D :)
Den eneste forskel på G3 og G5 er vist sensoren der har fået lidt flere
megapixels (hvilket vist ifølge onde rygter har foranlediget mere en anelse
mere støj på billederne)
Men mange muligheder for kontrol, nem betjening og fin optik. Dog er AF
noget langsomt som på de fleste kompaktkameraer.

:)
Benjamin Andresen

Fra : Fam. Fischer

Dato : 05-08-04 05:35

har selv lige købt et g5 i tyskland til 3711 dk. kr. se link
http://www.d4you.de/templates/product_big.asp?ProductGuid=541084&GroupGuid=32

og her kan du købe et ekstra bat til 249 kr til g5
http://www.batterier.dk/

hilsen mf

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

Fra : Gert Medom

Dato : 05-08-04 07:14

Hej!

Så på www.akamera.dk at der er forlydender om en Canon Powershot G6 med 7
Megapixels. Hvis det lanceres, bli´r G5 nok billigere i anskaffelse.

Mvh Gert

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-08-04 08:00

"Alan Olsen" <al.olsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg er på udkik efter et kamera som afløser til et Olympus uz 730 (Det er
> druknet), Er canon G5 stadig et godt bud på et kamera i prisklassen
4.000 -
> 6.000 kr.

G5 er et helt fint kamera, men Nikon har et fremragende kamera i Coolpix
5700 som også ligger i den prisklasse iDanmark og billigere i Tyskland,
ligesom at der er også mange andre producenter der har nogle knaldgode
kameraer. Men hvis det skal være Canon så er G5 helt klart et godt kamera.

Mvh
Simon

Fra : Alan Olsen

Dato : 06-08-04 08:11

Tak for svarene
Jeg kikker lige på coolpix 7500 inden jeg beslutter mig.

Mvh Alan