Shampoo fra Det døde Hav
Fra : Marianne Høyen

Dato : 07-05-01 18:14

Hej

Jeg leder efter en shampoo, der skulle indeholde mineraler fra Det døde Hav.
Importeret af et firma, 'Crystalline' eller så'n noget. Har søgt i Krak, De
gule Sider m.v., men der er ikke noget, der ligner.

Kender nogen noget til det ?
mvh
Marianne

Fra : sanneantonsen

Dato : 21-02-02 21:47

"Marianne Høyen" skrev d. 07-05-01 18:14 dette indlæg :
> [...]
Krak, De
> gule Sider m.v., men der er ikke noget, der ligner.

Hej Marianne
Den shampoo kan du bl.a. købe af mig da jeg forhandler dette produkt!
Du er velkommen til at sende mig en e-mail så sender jeg dig mit tlf.nr.

Venlig hilsen Sanne Antonsen
sanne-antonsen@adslhome.dk

http://www.kandu.dk/