Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-310 zoom batteri ?
Fra : MuLLe

Dato : 02-08-04 23:30

Hej NG.

Jeg har købt mig et Olympus c-310 zoom kamera.
Batterierne som dette kamera bruger er 2 stk AA batterier.
Men der er bare det ved det, at efter 5 billeder, skal de skiftes.
Kan det godt være rigtigt, eller må man BARE ikke bruge skærmen.

Ville det hjælpe på levetiden, hvis jeg købte disse.
PL3B-142 - Olympus CR-V3 batteri 1100mAh
AV-MP3E - Oplader for CR-V3 Li-Ion

Håber på et svar.

MvH MuLLe

P.S. Må sige at jeg er meget skuffet over dette kamera, er langt mere
tilfreds med mit Fujifilm MX-700
Men det er kun på 1,5 mega pixels, men alt andet på dette er sku'
godt.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-08-04 23:35

MuLLe wrote:
> [...]
> Ville det hjælpe på levetiden, hvis jeg købte disse.
> PL3B-142 - Olympus CR-V3 batteri 1100mAh

Måske, men du kan også prøve med normale opladelige AA-batterier, de
koster ikke alverden på batterier.dk eller billigebatterier.dk.

De opladelige AA'er har normalt lidt mere power end normale
batterier.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Gert Medom

Dato : 03-08-04 07:37

Hej

At slukke skærmen i de situationer, hvor den ikke er absolut nødvendig, vil
være en god ting.

Jeg bruger selv en Uni Ross hurtig oplader med 2300 Mah batterier, og jeg
synes, de holder længe!

Hilsen Gert

Fra : MuLLe

Dato : 03-08-04 16:52