Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Svenske og tyske forhandlere der forhandle~
Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-08-04 22:05

Hejsa

Er der nogen herinde der har gode links til svenske og tyske forhandlere der
forhandler Löwepros Trekker tasker da priserne i Danmark ikke er for alm.
fattige fotografer.

Mvh
Simon

Fra : [HCS] 4000

Dato : 02-08-04 22:33

Prøv her: http://www.technikdirekt.de og http://www.scandinavianphoto.se/

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*
----

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-08-04 23:05

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote in message
> Prøv her: http://www.technikdirekt.de og http://www.scandinavianphoto.se/

Mange tak, jeg havde engang set en anden svensk fotohandler hvor de havde
den taske jeg søger, Lowepro Mini Trekker Classic, jeg kan ikke rigtig finde
den på scandinavian og techniktdirekt kan jeg ikke så godt lide efter min
sidste behandling. Så dem vil jeg helst udenom.

Mvh
Simon

Fra : Per Bau \(erstat inv~

Dato : 02-08-04 23:21

> [...]

der
> forhandler Löwepros Trekker tasker da priserne i Danmark ikke er for alm.

Jeg ved godt at denne hverken er Svensk eller Tysk.
http://stores.ebay.com/photococan men her købte jeg min Mini Trekker AW
Samlet pris incl fragt til DK 98$. Og knap en uges leveringstid.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 08:28

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message
> [...]
der
> forhandler Löwepros Trekker tasker da priserne i Danmark ikke er for alm.

www.cyberphoto.se

/Henrik

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-08-04 12:03

"HRO" <noway!> wrote in message
> "Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message

> der
> >
> www.cyberphoto.se

Tak det var lige den side jeg ledte efter, nu kan jeg endelig få min
rygsæk

Mvh
Simon