Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
danske online fotoforretninger
Fra : Kim Schulz

Dato : 31-07-04 10:53

hejsa
nogen der kender nogen ordentlige danske online forretninger der sælger fotoudstyr.
Ville normalt have bestilt fra tyskland eller UK, men da det er småting jeg mangler, så er det for dyrt i forsendelse derfra.

MVH
Kim Schulz

Fra : TT

Dato : 31-07-04 11:43

Kim Schulz wrote:
> [...]
> Ville normalt have bestilt fra tyskland eller UK, men da det er småting jeg mangler, så er det for dyrt i forsendelse derfra.

Brug f.eks. www.edbpriser.dk til at finde en. Mange forretninger er
bedømt af kunderne, så det skulle give en vis sikkerhed!

Venlig hilsen
TT,
TomsFotoGuide.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 31-07-04 20:39

On Sat, 31 Jul 2004 12:43:14 +0200
TT <tfg@tomsfotoguide.dk> wrote:

> Brug f.eks. www.edbpriser.dk til at finde en. Mange forretninger er
> bedømt af kunderne, så det skulle give en vis sikkerhed!

Det er bare ikke til at finde tri/monopods, close-up linser osv. den vej og vælger man f.eks. objektiver så ryger man ofte ind på it forretninger som har en smule kamera ting, men langt fra nok til at det kunne blive interessant.

MVH
Kim