Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sort uheld.
Fra : driver

Dato : 30-07-04 16:31

Jeg var så uheldig at tabe min Canon EOS D60 på et betongulv, og optikken,
35 - 80 mm røg sig en tur.
Er der en der ved hvor man kan få sig sådan en fætter til en billig pris.
Eller kan man få en god piratoptik til en billigere penge ?
Gode råd ønskes.
mvh
driver

Fra : Jacob Ask Hansen

Dato : 30-07-04 16:55

"driver" <XXmgcar@sport.dk> wrote in message
> [...]
> Er der en der ved hvor man kan få sig sådan en fætter til en billig pris.
> Eller kan man få en god piratoptik til en billigere penge ?

Har du kigget på ebay.de ? Der plejer at være en del relativt billigt
fotoudstyr.

/ask

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-07-04 17:04

Dette her synes jeg er et meget godt tilbud...

http://makeashorterlink.com/?A15725FE8

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Michael Holm

Dato : 30-07-04 17:34

Jeg har en 35-80 USM f/4-5.6 som du kan få for 400 +pp, eller hente i
Vanløse.

--Michael

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 30-07-04 19:46

driver wrote:
> [...]
> Er der en der ved hvor man kan få sig sådan en fætter til en billig
> pris. Eller kan man få en god piratoptik til en billigere penge ?

Det var da trælst...

Jeg kan anbefale Canons 28-105mm linse med næsten lydløs autofokus (USM).
Den betegnes som en af de bedste ikke-L linser.

Den findes i tre versioner. Jeg har selv den ældste og er virkeligt godt
tilfreds. Jeg bruger den på mit EOS 10 (ikke D10).

Den ældste, f/3.5-4.5 USM:
http://www.canon.com/camera-museum/camera/lens/ef/data/ef_28~105_35_usm.html

Opdateret udgave, f/3.5-4.5 II USM:
http://www.canon.com/camera-museum/camera/lens/ef/data/ef_28~105_35~45v2_usm.html

Den nyeste, f/4-5.6 USM:
http://www.canon.com/camera-museum/camera/lens/ef/data/ef_28~105_f4_usm.html

De kan fås brugt til ikke alt for uverkommelige priser.

/Mogens

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-07-04 21:02

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12970647&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=21103