Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HP 735 og TV
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-07-04 06:11

Hej.

Jeg har et HP 735 camera med dockingstation.

Jeg har prøvet at sætte ledningen fra dockingstationen til en af de små
scartboxe man kan købe. Der er video in, s-video og lyd.

De to stik fra dockingstationen har jeg sat til henholdsvis compsite
video og lyd, og jeg har fulgt vejledningen i manaulen til
dockingstationen med hensyn til at få stikkene monteret rigtigt.
Endvidere er cameraet sat til PAL.

Alligevel kan jeg ikke få billede på tv'et.

Scartboxen er sat direkte i tv'ets scartconnector.

Hvad mon der kan være galt ?.

Erik Jakobsen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 29-07-04 07:50

Erik Jakobsen wrote:
> [...]
> Endvidere er cameraet sat til PAL.
>
> Alligevel kan jeg ikke få billede på tv'et.
>
> Scartboxen er sat direkte i tv'ets scartconnector.

Hej.

Jeg har fundet udaf det. TV'ets scartconnector skulle bare programmeres
til, at det er den, der skal anvendes til sådanne fornøjelser.

Erik Jakobsen.